Intervju

Hej, jag lyssnade pa en intervju for valdigt manga ar sedan dar dom intervjuade en pedofil. Nagon chans att man kan hitta den ? Tror det var 15-20 ar sedan

Kommentarer

  • Hej!

    Spontant tänker jag att OBS eller P1 Dokumentär skulle kunna ha gjort program som detta. Här har vi ett (nyare, och inte alls det du efterlyser) avsnitt från OBS där tabut kring pedofili problematiseras:
    Pedofili försvinner inte genom att vi lägger locket på

    Om vi inte får mer kött på benen, är det nog väldigt svårt att återfinna intervjun. Var det en svensk pedofil? Hade personen blivit dömd och fått någon form av behandling? Minns du om det var en man eller kvinna som intervjuade?

    Tror du att det var i P1? P3? P4? (Om du vet att du oftast lyssnar på en viss kanal, kan vi ju begränsa sökandet till den i första hand.)

    Jag har inte så stort hopp om att kunna hjälpa dig, men lovar att vi ska försöka!

    Annika Webbmaster