Inte möjligt att ändra ordning på Nedladdat

Varför går det inte att ändra ordning på nedladdade avsnitt?

Kommentarer

  • Hej Tony!

    Tyvärr är Play-appen inte den mest sofistikerade app som finns för att hantera poddar, så för att kunna sortera avsnitt, rekommenderar jag att du använder en podcast-app. (Om du berättar ifall du har Android eller Ios, så kan jag tipsa om bra sådana.)

    Jag framför ditt önskemål till app-utvecklarna, för jag håller med om att det vore en stor förbättring! I Min lista (finns under Mina sidor) kommer vi att införa möjlighet till att sortera avsnitt, och då kan du förstås gå in under nedladdade avsnitt och sedan föra över de avsnitt du vill ha i en speciell ordning (till exempel avsnitt från en följetong!) till Min lista och där sortera.

    I den listan kan du även spela upp avsnitt i följd utan att behöva "fippla" med telefonen. Perfekt för längre bilresor och andra tillfällen när man vill kunna lyssna länge och det inte passar att hålla på med telefonen.
    Annika Webbmaster
  • Hej!
    Jag lyckas fortfarande inte ändra ordningen på nedladdade avsnitt.
    Har denna funktion inte kommit med ännu?

  • Först nu, med version 19.11.1, är detta åtgärdat. Denna har vi än så länge endast släppt till 20 procent av er som använder appen (och det är slumpmässigt fördelat).

    Om du inte tillhör den del som redan nu kan uppdatera till den versionen, så kommer den förmodligen under morgondagen eller på onsdag. Om du vill få del av den snabbare, kan du bli beta-testare så här:
    Testa nya Android-appar innan de blir tillgängliga för allmänheten

    Därefter kan du, om du vill, sluta vara beta-testare. Fast vi som arbetar med appen tycker förstås att det är extra bra om ni som är bra på att rapportera in fel vill vara med och testa!
    Annika Webbmaster