Insomning

I eran app, finns det insomning, man kan ställa in radion att den ska ex. vara igång i 1 timme under tiden man somnar ?

Kommentarer

  • Hej Jonas!

    Om du startar ett program eller en kanal så kommer du i nederkanten av appen att se en liten "måne" och texten "ställ sovtimer", där du kan ställa in hur länge programmet eller kanalen ska spelas innan det stängs ned.

    Hoppas att du har glädje av den funktionen!
    Annika Webbmaster
  • Hur tar jag bort ställ sovtimmar. Det har kommit där jag kunde välja vilken enhet här i hemmet som jag ville ha radiokanalen uppspelad på.
  • Hej Sven-Åke!

    Jag tror inte att den går att ta bort. Fast att funktionen finns där, betyder ju inte att du behöver använda dig av den!

    Eller missförstod jag frågan?
    Annika Webbmaster