Inslag i appen kapade med 1 sekund i början

Hej!

När jag spelar upp inslag i appen så börjar de 1 sekund för sent. Ofta skärs den första meningen av. Det är irriterande och försvårar ibland för att förstå sammanhanget, när t ex ett namn är det första som sägs i ett inslag.

Tack!

Kommentarer

  • Hej
    Det är en bugg vi är medvetna om, och app-teamet kommer att arbeta med större förändringar i spelaren framförer, det kommer en fix, men jag vet inte riktigt när.

    mvh
  • Hej

    Hur går det med detta ärende?

    Jag håller med Max om att det är oerhört irriterande när man lyssnar på Toppnyheter. Det har nu gått 4 månader sedan Max fråga och det kanske finns en plan för rättning av buggen nu?

     Tack!
  • Det har nu gått 4 månader sedan Max fråga och det kanske finns en plan för rättning av buggen nu?

    Det har faktiskt gått ett år och fyra månader sedan Max fråga.

    Andreas:
    Den buggen trodde jag var löst sedan länge. Kan felet ha varit löst, men sedan ha återuppstått, eller har du haft problemet en längre tid? Vad har du för version av appen?

    Max:
    Kvarstår problemet även hos dig?
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    En kollega i app-teamet säger:
    När jag kollade detta, för länge sedan, var det 14 hundradelar av en sekund som inte hördes. Det borde dock vara ett annat fel om det kvarstår eftersom vi ju har bytt till en ny spelare sedan dess.
    Uppstår problemet på alla inslag, eller sker det endast för enstaka inslag? Det händer ju att redaktionen faktiskt gjort "ett knepigt klipp" som ingång till ljudet, vilket kan uppfattas som att något saknas.
    Annika Webbmaster