Ingen musik när man lyssnar i efterhand?

Hej!
Är det jag som har börjat göra något fel eller finns inte alternativet att lyssna på Morgonpasset med musik längre?

Kommentarer

  • Hej Stefan! I appen ska du få ett val när du trycker på play. På sajten är det översta alternativet med musik. Det finns kvar i 30 dagar. Nedladdningsfilen är utan musik.
  • Hej! Vi lyssnar alltid på söndagsmorgan i Sonos appen och när vi lyssnar i efterhand tas alltid musiken bort. Tidigare var det inte så...vad kan man göra? Mvh Fredrik
  • Hej Fredrik!

    Om du lyssnar på avsnitt som är över 30 dagar gamla, är det endast versionen utan musik som finns kvar, men jag tolkar det som att du inte får musik-versionen även om du exempelvis idag skulle lyssna på programmet från i söndags ...

    Är det vår Sonos-app du lyssnar med både när musiken fanns med och nu när den saknas? Minns du ungefär när det gick att lyssna med musik i efterhand?
    Annika Webbmaster
  • Hej! Tack för svar! Jo det stämmer att jag inte får musiken med ändå. Vet inte vad du menar med er Sonos app? Jag har bara Sonos egen app. Finns det en till? Återkom gärna när du vet. Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Hej igen!

    Här kan du läsa mer om Sveriges Radio på Sonos:
    Sveriges Radio i Sonos

    Fast det kanske inte är korrekt att jag kallar det "vår app"? Det är alltså en tjänst som du lägger till i den vanliga Sonos-appen, se här:
    Lägg till en musiktjänst i Sonos

    Minns du ungefär när det slutade fungera med musik i efterhand?
    Annika Webbmaster
  • Hej,jag undrar varför man inte kan lyssna på Kvällspasset i efterhand(samma vecka) med musik?
  • Hej! Håller med! Funkar fortfarande inte att lyssna på program med musik i efterhand via Sonos app. Kan ni kolla med Sonos? Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Pernilla:
    Gäller även din fråga just Sonos, eller är det i din mobil? I så fall - har du Iphone eller Android? Och när märkte du felet?

    Fredrik:
    Jag försöker förstå det här problemet och det går snabbare om jag får din hjälp. Jag upprepar därför min fråga från i februari:
    Minns du ungefär när det slutade fungera med musik hos dig? Skedde det vid årsskiftet eller för ett år sen?
    Annika Webbmaster
  • Enligt våra utvecklare har vi inte ändrat något kring musik i vår Sonos-tjänst på ett bra tag. Men däremot kan det vara något som förändrats i publiceringen av avsnitten som i sin tur orsakar att vissa plattformar, t.ex. Sonos, blir utan musik.

    Vi undersöker hur vi kan lösa detta.

    /Maksim