Ingen låttitel vid efterhandslyssning.

Hej, jag kan inte se låttitlar/info när jag lyssnar på program i efterhand på min iphone. Nu senast när jag lyssnade på text & musik med Eric Schüldt.

En annan fråga, Är det möjligt o göra så att väckarklockan fungerar utan att ha appen öppnad hela natten?
Detta borde väll i alla fall gå med efterhandslyssning/nedladdade program?

Kommentarer

  • Hej Anton och förlåt att vi missade att svara!

    Musik-information direkt i spelaren
    I appen fungerar inte denna information för efterhandslyssning, vilket förstås vore önskvärt. Jag ser till att det kommer med på listan med potentiella förbättringar, så får teamet som ansvarar för appens utveckling bedöma om det är något de vill gå vidare med.

    Däremot kan du lyssna på samma avsnitt i mobilen via vår hemsida, och då kan du se den informationen direkt i spelaren. Det kanske inte går med alla program, men med de avsnitt av just Text och musik med Eric Schüldt som jag har undersökt, fungerar det:

    1. Spela upp ett avsnitt av programmet i din mobil, exempelvis Sårbarheten från den 30 december
    2. Längst till höger i spelaren ser du då en pil (ser ut som ett trubbigt V). Tryck på pilen, så öppnar sig en större version av spelaren.
    3. I den "stor-spelare" som du då ser kommer information om de stycken som spelas i programmet att visa sig medan musiken spelas.
    Hoppas att det kan vara ett lyssningsalternativ som fungerar för dig ochg tack för förbättrings-förslaget!

    Väckarklockan med släckt skärm?
    Vår väckarklocka för Ios har tyvärr alltid krävt att man har både skärmen och appen igång, vilket beror på begränsningar i operativsystemet. Av den anledningen är väckarklockan i appen väldigt mörk. Skärmen ska störa så lite som möjligt (och det går förstås att vända den nedåt).

    På grund av ett mätfel i vår statistik trodde vi själva att väckarklockan i Ios hade väldigt få användare, och tolkade det som en följd av att detta med att skärmen måste vara igång. "Det finns väl ingen som ligger med skärmen lysande en hel natt ...?" För ungefär två år sedan plockade vi därför bort väckarklockan.

    Vi förstod snart att vi hade begått ett misstag, eftersom många lyssnare berättade hur uppskattad väckarklockan var, så vi lade tillbaka den så snart vi kunde. Hur frustrerade lyssnarna var när den försvann och hur glada de blev när den återkom kan du läsa här:
    Väckarklockan i iOS försvunnen

    Det är alltså inte det sätt vi önskar att en väckarklocka ska fungera på, men det är helt klart en funktion som många lyssnare uppskattar, trots denna brist.

    Tack för återkopplingen och förlåt än en gång för att svaret dröjt så länge!
    Annika Webbmaster