Information om vilken låt som spelas

Efter senaste uppdateringen har den rullande texten med information om låt och artist försvunnit. Den syntes på telefonens skäm även när den var låst. Kommer ni att återställa den funktionen? Den är saknad!

Kommentarer

  • Hej Marie,

    jag misstänker att det är Play för iOS du menar. Vi har precis gjort ett större arbete med alla delar i appen som rör uppspelningen och det som visas kring den och i samband med det så har vissa funktioner tillkommit och några inte hunnit komma tillbaka än. Låtinformation finns att se i storspelaren, och arbetet med att visa låtinfon även på låsskärmen för iOS ligger i vår plan framåt.