Hur kan jag skapa favoriter i Win10 appen?

Hur kan jag skapa/ spara favoriter i Win10 appen?

Kommentarer

  • Hej Henrik!

    Jag har skickat frågan vidare till app-teamet, men eftersom jag misstänker att alla är jullediga, så svarar jag själv (trots att jag inte har tillgång till appen). Om mina kolleger har något att tillägga, så får de komplettera sen.

    Jag tror inte att detta går förnärvarande. På Microsoft Store har nämligen Johan frågat något liknande i augusti, där han först skrev att appen är bra, men lade till:
    Jag saknar dock möjligheten att kunna lägga till program till en lista exempelvis favoriter. Även en transparent tile som fästs på startskärmen.

    Då svarade min kollega Magnus:
    Tack Johan! Vi samlar era förslag och har dem i åtanke inför nästa version.
    Microsoft Store: Sveriges Radio

    Om favorit-funktionen är något du har stor användning av, så vill jag tipsa om appen RadioStorm, en app med Sveriges Radios innehåll, som utvecklats av en duktig privatperson. Där finns möjlighet att skapa favoriter!
    Microsoft Store: RadioStorm

    Trevlig lyssning!
    Annika Webbmaster
  • Tack för tipset!