Hur begränsar jag en sökning till t.ex. "Radio Sweden på lätt svenska"?

Hej!
Jag vill hitta en artikel om något, t.ex. "pollenallergi", men jag vill inte se artiklar från t.ex. P4 Värmland. Jag vill bara hitta artiklar som är på t.ex. Radio Sweden på lätt svenska. Hur kan jag göra det? Jag vet att det var möjligt för ett år sedan, men nu vet jag inte hur jag kan göra det!
Tack för hjälpen!
Weronika

Kommentarer

  • Hej
    Den funktionen finns tyvärr inte längre i vårat sök.
    Om du använder Google så kan du testa att söka efter 'site:sverigesradio.se lätt svenska pollenallergi'

    'site:sverigesradio.se' gör så att sökningen begränsas till sverigesradio.se, och har du med Lätt Svenska så får du främst träffar som även innehåller de orden.

    mvh
  • Hej Karolina!
    Tack så hemskt mycket för svaret och tipset!
    Hälsningar,
    Weronika