Hur gör jag för att skicka positiv kritik?

Hej hur gör jag för att skicka in positiv kritik till skaparna av ett program eller serie?

Jag skulle vilja berätta min reaktion på ett program som berörde mig positivt och på så sätt ge något litet tillbaka till skaparna som annars kan bli rätt annonyma.

Kommentarer

  • Hej Björn!
    Självklart kan du göra det. Vilket program gäller det?
    Vill du skicka direkt till någon person så har alla medarbetare på Sveriges radio adresser på formen fornamn.efternamn@sverigesradio.se eller så kan jag självklart skicka vidare till rätt person eller redaktion.

  • Hej,

    Tack för ditt svar, då mailar jag dem direkt.

  • Programmet det gällde var intervju-serien "jag funkar" på UR.

  • Hej
    Det gick alltså inte i radio? Jag hittar
    http://urplay.se/program/197217-jag-funkar med den titeln. Vilket är fyra TV-inslag så vitt jag kan se. Gjorda av Matz Lundin, Anette Sidor och Per Hansson. Osäker på hur du kan nå dem dock. Kanske bäst fråga på URs supportsida
    https://kundo.se/org/ur/
    Mvh

  • Det var det jag trodde jag gjort men jag måste blivit dirigerad till fel forum. Jag försöker på din länk.

  • Tack för hjälpen!