Hur får jag tag i äldre avsnitt enklare och snabbare

Hej,
Jag lyssnar mycket på Radiopsykologen, men tycker att det många gånger är jobbigt att komma fram till äldre avsnitt.
Jag söker t.ex "Radiopsykologen 2014" och får då 45 träffar, får upp de första 5 och kan sedan välja fler avsnitt och får då upp 5 till. Det tar ju då väldigt lång tid att komma ner till de sista avsnitten. Kan jag göra på något annat sätt, så jag snabbare hittar äldre program ?
Vore ju bra om man kunde välja vilket program man ville av de jag söker direkt.

Mvh
Ulf Hagvall

Kommentarer

  • Hej
    Använder du webbsidan eller appen, eller något annat?

    På webbsidan finns det i listan över de senaste avsnitten en kalender, då kan du välja att visa avsnitt fram till ett visst datum - och det kanske gör det lättare?

    Mvh