Hur får jag Alexa att spela årets Julkalender?

Hej,

Vi är en familj som gärna skulle vilja lyssna på julkalendern vi vår Amazon Echo.

Jag har installerat skill:en "Swedish Radio" och bett Alexa att spela "Christmas Calendar" eller "Advent Calendar" men hon verkar inte riktigt förstå :). Vore tacksam om jag kunde få lite hjälp med vad jag ska säga till henne.

Stort tack på förhand,

Christoffer

Kommentarer

  • Hej Christoffer!

    Vi gjorde en uppdatering av Alexa-tjänsten igår, och nu bör du kunna finna julkalendern! Jag fick nyss igång del fem av julkalendern genom att, på svenska, säga "julkalendern".

    Vi ber om ursäkt över att detta inte fungerat på Alexa från start och hoppas att ni har hittat något annat sätt att ta del av de första delarna ...

    Trevlig lyssning framöver!
    Annika Webbmaster