Hur byter jag P4-kanal i listan på startsidan?

Hur byter jag p4 sthlm mot p4 dalarna i denna min första sida?

Kommentarer

  • Hej
    Nästan högst upp på sidan så har du en meny med 'Nyheter', 'Min lista', 'Program' etc.
    Bredvid 'P4 Stockholm' så står det 'byt' - klicka på ordet så öppnas en popup där du kan byta din förvalda P4-kanal.

    mvh
  • Hej.
    Gör man på detta sätt så startar det om med P4 Stockholm nästa gång man går in på hemsidan, jag vill ändra så att man slipper börja på P4 Stockholm. Med vänlig hälsning Thor
  • Hej
    Då råkar inte ha valt att inte tillåta cookies?
    Alternativt surfar i inkognitoläge?

    mvh
  • Varför kan vi inte ha två (eller fler) P4-kanaler förvalda samtidigt? För oss som rör sig mellan hemlänet och fritidsstugor släkt i andra delar av landet. Himla mixtrande varje gång hitta rätt nu.
    (åtminstone kunna byta ut en av de andra förvalda såsom Sisu mot en P4-kanal extra)
  • Svempa, du postade en fråga om samma ämne här:
    Växla smidigare mellan kanaler.​​​

    Jag svarar dig där, i och med att frågan väl gäller appen,, snarare än hemsidan?

    Annika Webbmaster
  • Hej på er!
    Tack för mycket bra regionalradio. Jag bor i Belgien men lyssnar helst på mitt "sommarstugelän" som är Kristianstad även om jag är Stockholmare.
    Hursomhelst, min fråga; jag byter på den där lokalradion från P4 Stockholm till P4 Kristianstad, och varje gång jag startar om datorn eller liknande så har den hoppat tillbaka till Stockholm. Går det att få den att stanna på Kristanstad?
    Jag har just gjort datorrengöring med C-Cleaner och Malwarebytes.
  • Hej
    Har du ställt in i webbläsaren att cookies inte får sparas? Eller kanske har något tillägg / antivirus som gör att det inte sparas?

    mvh
  • Det kommer inte upp någon "Byt kanal" på min Android One !

  • Hej
    Vi har designat om lite sedan tråden startade.
    Om du trycker på den så kallade hamburgaremenyn (tre horisontala linjer) till höger, så får du upp menyn, och har kanalerna till höger.
    Står det 'Byt P4-kanal' där?

    mvh
  • Ingen hamburgare nej !
    Försöker avlägsna alla cookies, blir inte så ofta som önskvärt, för att inte fylla telefonen med en massa reklamskräp och säljspam.
    Kan Ni inte rikta uppdateringar till radioprogram för att uppdateringarna inte ska
    åka med i städoffensiver.
    I alla fall Radio Jämtland sitter obönhörligt fast och därför har jag laddat
    Radio Göteborg i en ny app. Denna har ideliga och irriterande avbrott,
    typ buffrar.
    mvh
  • Hej
    Har du möjlighet att ta en skärmbild av hur det ser ut och posta här?

    mvh
  • Hej jag vill skicka hälsningar åt kaj och Hannele i dessa corona tider vill även skicka hösthälsningar åt  hitta och  peter i dessa corona tider hålls friska spela järna Lotta Enberg och värdens servi tris kramar från Richard Blomqvist i övre Backa
  • Richard, du råkade posta ditt inlägg till vårt forum för teknisk support av våra webbtjänster och appar, och det var nog inte riktigt meningen!

    Annika Webbmaster