Hur addar jag et P3 program til Sonos

Hei

Hur legger jeg til et P3 program i min Sonos?

Her er programmet:
- http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1023477?programid=5047
(P3 med Filip Hunter)
- Han skal vist ha et nytt program på fredag 2.mars. Hur finner jeg oversikt over radioprogram som kommer og hur addar jag slike program til Sonos?

Kommentarer

  • Hej Åge!

    Hur lyssnar du?
    Det går att lyssna på våra program i Sonos på flera olika sätt. Enklast tror jag är att använda vår egen app:
    Sveriges Radio i Sonos

    Om du använder vår app, så kan du leta upp programmet i den. Programmet heter P3 med ... och här kan du finna avsnitten på webben:
    https://sverigesradio.se/p3med

    Se kommande avsnitt från P3
    För att se kommande program i P3 är P3:s tablå det bästa sättet:
    P3:s tablå den 2 mars

    Där ser jag att detta program sänds klockan 18.03:
    P3 med ... Filip Hunter & Finest

    Se kommande avsnitt av P3 med ...
    Kommande avsnitt av P3 med ... hittar du här:
    P3 med ... (kommande avsnitt)

    På den listan finner du dock bara de fem närmaste planerade sändningarna, och det gör att du inte hittar avsnittet den 2 mars än.

    Hoppas att det var svar på dina frågor!
    Annika Webbmaster
  • Tusen takk:-)

    Fikk koblet radioprogrammet til Sonos appen og SVT appen i Apple TV.

    Mvh