Hitta program som jag hörde f¨r nagra minuter sedan pa SR play

Jag hör ofta program som jag skulle vilja skicka vidare till vänner.
Exempelvis jag horde en krönika klockan 9:45. Direkt efter will jag skcika länken til min mor.

Jag tar upp mobilen och SR Play, men hittar inte krönikan.

Det borde ju finnas en table.

Kommentarer

  • Hej
    Dela program är tyvärr inte möjligt från appen i nuläget, utan du behöver använda sajten istället.
    Och där finns det tablå för alla kanaler: https://sverigesradio.se/sida/tabla.aspx?programid=132

    Dock så kan det ta ett litet tag innan ett livesänt program finns inspelat och tillgängligt för lyssning, men du kan alltid dela ett avsnitts sida ändå.

    mvh