Hej

Hej sr radio jag tycker att ni kan sicka ut trafikinfo via appen också sen kan ni sicka ut info om väder också via er app också

Kommentarer

  • Hej
    Tack för förslag. Vi har ju en ganska fyllig trafikinfo på vår hemsida
    https://sverigesradio.se/trafik
    som också går att se i en smartphone. Man kan följa trafikens twitterflöden och slå på aviseringar den vägen. Vädret kanske inte är något man behöver ha som sk push, men väderprognoserna finns i Play ("Väder från hela landet") om man vill höra den senaste t.ex.
    Mvh
  • Sen undra jag kommer åka rund sända radio med olika kommuner att håla kontakt med folk att se till att interjuva dom vad man tycker om kommun eller nått undra bara
  • Hej igen
    Det gör våra lokala kanaler då och då. Det brukar bli intressanta program.
    Mvh