Hackning vid lyssnande

Hej - jag lyssnar på programmen både via webbsidan och appen på min läsplatta Ipad och min mobil Iphone. På senare tid så hackar uppspelningen på alla program. Kapaciteten på min utrustning har inte försämrats utan är lika hög och andra streamingkanaler fungerar utmärkt. På mina datorer är det inga problem. Vad göra?

Kommentarer

  • I en tråd där vi felsöker ett annat problem skrev både Lars och Ida.

    Dessa inlägg vill jag svara på, men inte i tråden om Samsungproblem!

    Lars G Ek:
    Hej - skrev en fråga tidigare och om jag inte missuppfattat det så verkar det vara samma problem med min utrustning som är en Iphone och Ipad. På min Mac fungerar det alldeles utmärkt. (31 aug)

    Ida Taberman:
    ​​​​Försöker lyssna på P4 ring så spelar vi nu på morgonen. Ger upp för att programmet hackar sönder... har och också en iPhone. Testade med den nya uppdateringen men ingen förbättring. Har inga andra program igång på telefonen. (31 aug)

    Lars G Ek:
    Tror jag hittade en tillfällig lösning och det är att ställa in ”begränsad ljudkvalitet”. Har inte hackat ännu i alla fall.
    (31 aug)
    Annika Webbmaster
  • Hur har det gått för er? Kvarstår felet?
    Annika Webbmaster
  • Det verka som det har fixat sig. Jag har använt ”begränsad ljudkvalitet” och ska se om ”automatisk” fungerar.