Gammal inspelning

Hej! Söker efter en gammal inspelning från -99. 17 Maj ringde ni Majvor Petersson som då sjöng sången "jag vill ha en egen måne". Finns den kvar?:)
Mvh

Kommentarer

  • Hej!

    Inspelningen kan finnas bevarad i ett stort arkiv som heter Svensk mediedatabas, (SMDB). Det går i så fall att lyssna på Majvors sång för forskare, men inte för dig som privatperson.

    Vet du i vilken kanal detta sändes, eller vad programmet:den som ringde hette, så har jag möjlighet att ta reda på mer.
    Annika Webbmaster