Förtydliga datummärkning

När exempelvis en nyhet publiceras visas den, när den ses samma dag, vara som publicerad med ett klockslag. Ingenstans på sidan går det att återfinna ett fullständigt datum för publiceringen. Detta är bekymmersamt dels för att det är otydligt (man förväntas implicit förstå att klockslaget innebär att artikel är publicerad samma dag) och dels för att man ibland vill spara en skärmdump eller på annat sätt spara något som public service publicerat - och då blir det omöjligt att spåra från viket datum artikeln härstammar (utan att ändra eller lägga till information i bilden).

Förslag: Tillse, likt alla andra stora dagstidningar i Sverige att ett fullständigt datum för publicering alltid visas någonstans runt allt innehåll som publiceras oavsett när i tiden innehållet visas.
Tilläggsförslag: Gör det tydligt om det finns fler versioner av samma innehåll och i så fall vid vilket datum som artikeln senast uppdaterades.

Spårbarhet även i tid är ytterst viktigt för tillförlitligheten av källan.