"Fortsätt lyssna" i SR Play fungerar inte efter att ha lyssnat på annat program i SR Play

I SR Play, om jag efterhandslyssnar på ett program och det kommer en pushnotis om en viktig nyhet och jag väljer att lyssna på det så börjar programmet från början när jag återgår till efterhandslyssningen.
Oavsett om jag klickar på programmet under "Program du följer" eller under "Fortsätt lyssna" så börjar programmet från början och kommer inte ihåg var jag var när jag tryckte för att lyssna på notisen.