Förslag

Hej skulle ni inte utveckla någon app som poppar upp om jag är i närheten av där meddelandet gäller eller funktionen i srappen

Tänker på trafikredaktionens meddelanden vore smidigt när man är i trafiken
Kan komma med vidare tankar

Kommentarer

  • Hej
    Du menar att appen skulle hålla reda på var du är och leta relevanta meddelanden kring trafik och annat utifrån det? Det låter som ett utomordentligt komplext projekt.
    Som det är idag kan du ändå prenumera på pushnotiser från respektive lokal kanal. Samt på Viktiga meddelanden till allmänheten för hela Sverige och  Extrasändningar om viktiga nyhetshändelser. Du kan också följa lokala trafiknotiser via twitter, och slå på pushnotiser även där om du vill. Hur fungerar det tycker du?
    Mvh