Förmiddag i P4 Jönköping med Bosse "Bildoktorn" Andersson som podd?

Hejsan. Jag undrar varför "Förmiddag i P4 Jönköping med Bosse "Bildoktorn" Andersson" fortfarande inte finns som podd, gärna på samma ställa som poddarna med övriga "Fråga Bildoktorn"?

Förstår att musiken som vanligt måste kortas ner som vanligt, men det är ju bildiskussionerna som är i fokus.Det viktigaste är att de finns kvar som poddar, som det är nu försvinner ju möjligheten att lyssna en längre tid efteråt då Förmiddag i P4 Jönköping inte sparas som poddar.