Förhandsvisning av inlägg

Vad sägs om att erbjuda en förhandsvisning av inläggstexten för granskning innan man postar?

Formateringen kan manglas rätt ordentligt i det publicerade resultatet märker jag, så det ser inte alls ut som i redigeringsfältet. Styckemellanrum försvinner mm.

Kommentarer

  • Detta är en fråga för Kundo.

    Det fanns ett sätt att förhandsgranska med den förra formateringen, även om det inte framgick av sidan. Det borde finnas ett sätt att göra detta nu också, så det är bra att frågan ställs.
  • Hej Johannes!
    Jag kollade lite på Kundos egen supportsida, och detta har funnits ett tag som en funktion dom vill lägga till men finns dessvärre inte i nuvarande version av forumet.