Förflytta-sig-i-programmet-linjen

Hej
Något ”inte så bra” har hänt vid någon av era senaste uppdateringar. Linjen där man tidigare snabbt kunde förflytta sig i programmet funkar inte längre. Det går inte att ta tag i punken och dra fram/tillbaka i programmet. Den linjen har oxå flyttat plats. Den ligger nästan ovanför ringarna med 10 s trycken + starta/stoppknappen. Jag har provat olika typer av inställningar utan att det ändrat sig. Jag t om raderade Appen med resultat att alla mina inställningar med lista/favoritprogram/historik försvann (inte så roligt). Men problemet kvarstår. Man måste alltså förflytta sig i programmet genom att klicka å klicka å klicka på 10 s knappen tills jag hamnar där man tror man var innan jag somnade. Detta måste ni fixa!

Kommentarer

  • Hej och tack för att du rapporterade in problemet så tydligt!

    Vi beklagar att vi släppte ut senaste versionen av appen med detta fel. Det är rättat i en ny version som väntar på godkännande från Apple.
    Annika Webbmaster
  • Stort TACK - nu har ni fixat det!!!
    God Jul önskar jag er 🤶
    Ann-Lie
  • Så bra att det är rätt nu!

    Hör gärna av dig om du ser (eller hör!) fler konstigheter i appen.

    Felet i versionen som kom ut strax innan Lucia berodde nämligen på att vi har bytt tekniken bakom själva uppspelningsfunktionen i appen. Det är en stor förändring, som ni egentligen inte ska märka ...

    Även om vi har testat allt innan vi släppte det till er lyssnare, kan det finnas saker som till exempel bara visar sig på en viss modell av Iphone eller Ipad eller i ett visst läge och som vi därför missat. Allt sådant vill vi självfallet rätta så snabbt vi kan.

    God jul och tack för snabb återkoppling, både om felet och om att det nu fungerar bättre!
    Annika Webbmaster