För liten knapp för att ladda ned

Plattform Ios, Iphon-5
På de program som kan laddas ned finns en blå knapp som är indelad i två fält lyssna direkt och ladda ned. Den del som avser lyssna direkt är oproportionerligt stor vilket gör att "ladda ned" blir sp liten att det är svårt att träffa rätt om man inte har små fingrar. Utöka laddaned delen minst till det dubbla.

Kommentarer

  • Tack för att du villhjälpa oss att göra en bättre app!

    Vi skickar vidare förslaget till de kolleger som arbetar med form och funktion.

    Trevlig helg!

    Annika Webbmaster