Födelsedagshälsning

Hej!
Förr kunde man höra av sig till er och önska att ni spelade en låt för någon.
Jag vet inte om det är så numera...

Idag fyller nämligen min kära mor 65 år. Ingela Lager heter hon och bor i Tvååker. Passade nog heter en låt med Robert Broberg Ingela. Något vi brukar sjunga och spela för henne när hon fyller år. Det skulle vara så kul om ni kunde spela den för henne på radion.
Med vänliga hälsningar, hennes dotter Emma ?

Kommentarer

  • Hej Emma!

    Kontakta P4 Halland och hör om de kan hjälpa dig!
    p4halland@sverigesradio.se

    Vi som svarar i supportforumet arbetar med att lösa tekniska problem med våra webbtjänster och appar och har tyvärr inte möjlighet att påverka vad vi sänder.

    Annika Webbmaster