Film, musik o övr. populärkultur; vad lyssna på?

Hej! Tidigare har jag poddat PP3 dagligen för att hänga med i populärkultur och även få deras take på den. Vad ska jag lyssna på nu i P3 2020 för att ta del av liknande? Hanna H, taxen o Jörgen tillfredställe hittills inte det behovet.

Vänligen
/Martin Blom Skavnes

Kommentarer

  • Hej och förlåt det sena svaret.

    Tyvärr är detta fel forum. I detta supportforum arbetar vi med att lösa tekniska problem med våra webbtjänster och appar. För innehållsfrågor är det bättre att kontakta antingen redaktionen direkt p3@sverigesradio.se eller Lyssnarservice, lyssnarservice@sverigesradio.se

    Just populärkultur tror jag att Sara Kinberg (från bland annat PP3) fortsätter att hjälpa oss att hålla koll på även nu, när hon sänder "P3 med ...", vilken är under helgerna, nästa gång nu på lördag klockan 14.30:
    P3 med Sara Kinberg och Ison Glasgow
    Annika Webbmaster