feltryck i krysset?

verkar som det är en vit ruta för mycket på webben, i tidningen är det rätt antal rutor, korsningen vågrät 8/lodrät 5

Kommentarer

  • Hej
    Ja, tyvärr har det smugit sig in en extra ruta. Detta drabbar bara de som skriver ut kryssplanerna och det är högst beklagligt. Om lösningen sker direkt på webben går det ändå inte att fylla i den felaktiga rutan och ska då inte påverka något annat än det visuella störsinnet.

  • Feltryck i mitt svar. Det borde väl stå att detta drabbar bara dem...
  • Hej, vi försöker få till en rättning.

    Mvh
  • Har skickat in det ändå, o ni är ju medvetna om problemet, och skulle jag mot all förmodan bli dragen  så får jag en vinst ändå ......?

  • Jag ska försöka få ett svar på den frågan så fort som möjligt.