Felkod 6 -1003 visas

Hej,

Jag brukar lyssna på sverigesradio med Play-appen i ipoden. Sedan den här veckan felkod: 6, -1003, -1003 visades när jag försöker lyssna på klartext. Fast andra program som jag lyssnar på fungerar bra som det brukar vara. Det är endast klartext som jag får en felkod. Vet ni vad det kan bero på?

Mvh
Nicole

Kommentarer

  • Tack för att du rapporterade in felet.

    Kan du ge exempel på ett program där du inte får detta fel?

    Testa gärna om du kan lyssna på Klartext om du öppnar Safari och går hit:
    sverigesradio.se/klartext välj Alla avsnitt

    Det kan då se ut ungefär så här, med två olika spela-länkar (gulmarkerade på min bild) som är ungefär lika långa:

    Jag undrar om båda de länkarna fungerar i din Ipod, eller om du får problem med någon av dem.

    Annika Webbmaster
  • Hej Annika,

    Radio Swedens senaste 3 avsnitt fungerar bra liksom kropp & själs avsnitt 'förändra tankar -hur gör man?'

    Jag har testat två länkar och den första fungerar utmärkt fast inte den andra länken 'Lyssna (4:59 min, mp3)'

    Mvh
    Nicole
  • Hej!

    Kvarstår detta fel?
    Annika Webbmaster
  • Hej,

    Just nu kan jag lyssna via appen utan felkod. Det verkar problemet vara löst.

    Mvh
  • Så bra!

    Hör av dig om felet återkommer.
    Annika Webbmaster