Support för jobbsök-sidan

Hej,
jag försöker söka ett jobb via er sajt. Jag har gått från Platsbanken hos Arbetsförmedlingen till er sajt där man söker jobbet.
Det går helt enkelt inte att fylla i vilket land jag bor i. Och så svarar sidan med att jag inte har fyllt i alla uppgifter och därför kan min ansökan inte skickas in.
Så otroligt irriterande.
Jag har sökt några jobb inom SR även under hösten.
Det är jättemycket krångel med den där sidan.
Jag förstår inte hur jag ska kunna fylla i landet (Sverige). Det går helt enkelt inte den här gången. När jag försökte under hösten gav sidan med sig till slut, men inte idag.
Kan ni hjälpa mig med detta?
Kan någon på IT-support undersöka vad som är fel?
Är det någonting med den engelskspråkiga kontexten som gör att det inte funkar?
Jag testade att skriva postnummer utan mellanslag, men det blev ändå inte bättre.
Kan jag få svar under måndagen på hur jag ska bära mig åt?