Fel på appen lördag 6/4

Hej
Jag brukar lyssna på p4 via appen som nu t ex på Ring så spelar vi.
Men det går nästan inte att lyssna nu p g a ständiga små avbrott och så hoppar det tillbaka så att man får höra samma sak igen och så kan det hoppa fram igen och man vet inte om man har missat något.
Vad kan vara fel? Det brukar funka jättebra annars.
Mvh

Kommentarer

  • Jätteirriterande med detta hackande. Var likadant igår morse.
  • Samma problem på en iPad, men fungerar fullt på en äldre Samsung Android!
  • Jag lyssnade via telefonen och läste samtidigt på paddan när störningarna kom och gick. När jag stängde av paddan upplevde jag det som att störningarna försvann. Men om det berodde på det eller något annat kan jag inte veta.
  • Upplevt det både fredag och lördag morgon. Hade ingen iPad i närheten. Lyssnar via min iPhone.
  • Hej
    Ja det var lite problem med delar av streamingen, men det är löst nu.

    mvh
  • Det pågår just nu på P4 Stockholm hoppar mellan gamla och nya program
  • Hej
    Vad är det du lyssnar genom?

    mvh
  • Iphone 7s
    Det stabiliserade sig när jag startade om appen
  • En annan person har precis rapporterat detsamma, vi tittar på det.

    mvh
  • Hej, är det fortfarande problem?

    mvh
  • Nej det försvann under söndagen.