Fel kanal: P4 Västmanland istället för P4 Dalarna

Hej,
Just nu när jag försöker lyssna på P4 Dalarna på er webbplats och i appen så är det P4 Västmanland som spelas upp.

Kommentarer

  • Hej Emil!

    Redaktionen i Dalarna har problem med nätverket. Det ska inte påverka FM-sändningen, så jag trodde att webben inte heller var drabbad - men jag ser nu att webben hämtar innehåll från P4 Västmanland.

    Jag försöker se till att vi skriver om det på webben (och om det går även i appen).
    Annika Webbmaster
  • Verkar gälla Falun-regionen.
    Annika Webbmaster
  • Och nu har jag fått besked om att rätt ljudström ska ligga ute. Hör gärna av dig om felet kvarstår på någon plattform!
    Annika Webbmaster