Fel i facit för Melodikrysset 32

Facit för Melodikrysset 32 säger AL som svar på lodrätt 14. Det ska vara ÅL (ålafiskarns vals), vilket Elderman också säger i gårdagens program. Är det bara fel i appen eller har det påverkat rättningen?

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Jag ber kollegerna på Melodikrysset, melodikrysset@sverigesradio.se att svara på detta, så får de själva kontrollera om de lagt in rätt information i systemet eller inte.

    Tack för att du rapporterade in detta!
    Annika Webbmaster