Favoritmarkera/spara avsnitt

Jag skulle vilja att man kunde spara-typ som facebooks spara funktioner för artiklar mm-olika avsnitt och program. Jag vet om att man på appen kan favoritmarkera program men jag skulle vilja ha en spellista där jag kan lägga till avsnitt och program jag vill höra. Nu är jag tvungen att minnas alla program jag vill höra och på jobbet aktivt klicka runt i webbläsaren när programmet är slut för att sätta på nästa. Man kanske är tvungen att ha ett inlogg el så.

Kommentarer

  • Hej
    Önskemål om spelkö får vi ibland. En sådan funktion diskuteras också internt men jag kan idag inte säga när den kan finnas ute.
    Mvh

  • Hej!

    Det finns en annan funktion som jag använder för lätt kunna återfinna avsnitt jag vill lyssna på senare, trots att funktionen egentligen inte är framtagen för detta syfte.

    När jag dyker på ett intressant program som jag vill lyssna på senare, så spelar jag kanske tio sekunder av detta avsnitt. Det gör att avsnittet hamnar i min lista Fortsätt lyssna (i appens meny).

    Hör av dig om du inte förstod hur jag menar.

    Hoppas att du har nytta av tipset!

    Annika Webbmaster