Favoriter

Hej,
Saknar möjligheten att lägga program till 'favoriter' direkt från tex 'populärt'-listan.
Måste söka upp programmet först.

Kommentarer

  • Hej Helen!
    Det beror på att Populärt-listan som logiken är nu består av avsnitt och man kan bara lägga till hela program i Favoriter, inte enskilda avsnitt. Men jag förstår att du vill kunna lägga till hela programserier direkt från den vyn. Jag tipsar direkt våra utvecklare om detta. Tack för bra tips!