Extrasändningar

Hej!
Tidigare var det jättelätt att hitta extrasändningar men nu lyckas jag inte vare sig på play heller hemsan. Jag vill lyssna på direktsända presskonferenser tex när tablån tar vid. Ni säger att sändningarna fortsätter på play och hemsida men det är omöjligt att hitta var.
Vänligen
Åsa i Stockholm

Kommentarer

  • Hej
    Majoriteten av extrasändningarna sänds i Ekots extrasändningskanal, och den brukar vara upplänkad på förstasidan under en aktiv sändning.
    Den finns alltid på https://sverigesradio.se/kanaler - Ekot sänder direkt.

    mvh