Europapodden

Hej. Varför byter Europapodden programledare så ofta. Känns lite slappt behandlad i jämförelse med USApodden.
Jag tycker den borde få lite mer status och att de borde vara lite .mer om norden.

Kommentarer

  • Hej och tack för en mycket bra podd! Jag skulle vilja höra mer om de rärraakter som det ska beslutas om i höst i parlamentet. Det nya 7-årsprogrammet/budgeten handlar ju om mer än det ekonomiska räddningsprogrammet (covid). Hur ser förslagen ut på parlamentets bord inom t.ex hälsa, miljö, arbetsmarknad, etc. Har även dessa förslag till rättsakter förändrats maa covid? Vad händer vid årsskiftet om man inte lyckats komma överens? Kan man dela på budgeten så att man klubbar det man är överens om och sedan jobbar vidare med den som inte är färdigförhandlat, s.a.s?
    Hälsningar
    Anna
  • Hej!

    Vi som svarar i supportforumet arbetar med att lösa tekniska problem med våra webbtjänster och appar och har tyvärr inte möjlighet att svara på den här typen av innehållsfrågor.

    Kontakta istället redaktionen, antingen programledaren claes.aronsson@sverigesradio.se eller producenten bjorn.barr@sverigesradio.se

    Frågorna är alltså intressanta, men har hamnat lite fel!
    Annika Webbmaster