En ruta med pil i onödan

Flera har på Facebook klagat på att i senaste Melodikryss så finns det en ruta med pil i onödan under "Sten" (som i Sten Nilsson). Vem av er har schabblat? Tidningarna har gjort rätt och mörklagt den rutan. Men inte ni. Sånt slarv från er förvirrar oss Melodikryssfans, skärpning! Meddela Anders Eldeman detta. Vi lyssnare kräver en muntlig ursäkt från Anders E. i början på nästa Melodikryss!
                                  Med Vänlig Hälsning!
                                     Georg Johansson, Falköping