ekot på Sicilien

Nu fråga jag för tredje gången Varför inte min phonfon inte går på Sicilien men min sony

Kommentarer

  • Hej Bosse!
    Jag ser en tidigare fråga från dig om detta ämne, här:
    Ekot på Sicilien

    Du skrev på onsdag kväll förra veckan och fick svar från min kollega Jesper på torsdag förmiddag. Har du inte sett hans svar? Han frågade:
    Startar inte strömmen alls? Får du något felmeddelande i appen?

    ​​​​Jag undrar ytterligare en sak:
    Är detta över mobilnätet, eller över ett trådlöst nätverk? Eller båda delarna?

    Om du svarar på dessa frågor, så fortsätter vi att felsöka!
    Annika Webbmaster
  • Bra att du hörde av dig igen!

    Jag ser nu att du har skrivit ytterligare en gång, här (och använde en annan adress):
    Kan inte få in Ekot på min iPhone men på Sony på Sicilien

    Även då skrev du på kvällen och fick svar dagen därpå från min kollega Janne, men återkom aldrig själv. Om vi inte får svar på våra frågor, kan vi inte hjälpa dig.

    Jag hoppas därför att du återkommer snart! Jag har nämligen en teori om vad felet kan bero på, men om den teorin stämmer eller inte, beror delvis på det svar du ger på min fråga om mobilnät/wifi!

    Vi vill hjälpa dig att lösa problemet, men klarar inte av att göra det ifall du inte återkommer när vi svarat dig!
    Annika Webbmaster