Ekot i appen

Brukar gå att lyssna på senaste sändningen av ekot i er app. Sedan en tid fungerar inte det utan bara vissa sändningar finns i appen. Just nu finns sändningen från 07.15 men ingen senare (kl är 11.47). Varför?

Kommentarer

  • Hej!

    Det forna "Eko-flödet" gjorde det svårt att hitta de långa sändningarna, eftersom det finns så många korta. Vi har därför delat upp det i tre olika flöden:
    • Ekot
      De stora nyhetssändningar fyra gånger per dag
    • Nyhetsuppdatering från Ekot
      Senaste nytt varje timme från Ekoredaktionen
    • Livesändningar från Ekot
      Ekots extrainsatta webbsändningar
    De sändningar du vill hitta, finner du alltså på hemsidans Nyhetsuppdatering från Ekot samt under samma namn i appen Sveriges Radio Play.
    Annika Webbmaster