Ej tillgängliga avsnitt

Vissa av de avsnitt jag laddat ner till SR play står som ej tillgängliga och går inte att spela. Har försökt ta bort och lägga till dem igen men det hjälper inte. Det gäller t ex Kaliber från 29 mars i år.

Kommentarer

  • Hej Kristina!

    Kvarstår detta problem?
    Annika Webbmaster
  • Ja, det kvarstår.
  • Hej igen och förlåt min långsamma återkoppling!

    En annan lyssnare, Solveig, har haft samma fel nu under våren, och hos henne försvann avsnitten när hon klickade på ”ta bort alla nedladdade avsnitt".

    Nackdelen med den metoden (som jag hoppas hjälper även dig), är förstås att även de nedladdade avsnitt du vill behålla kommer att försvinna.

    Om det inte hjälper, så går det att avinstallera appen och ladda hem den på nytt.

    Tyvärr har jag inga bättre tips än så.
    Annika Webbmaster