efterhandslyssning i P4 saknas

Hej!
Verkar som att programmen i P4 tisdag kväll(18 december) inte går att lyssna på i efterhand. "Avsnittet har sänts" meddelas det men finns ändå inte för lyssning. Tacksam om ni åtgärdar detta!

Mvh,  Fredrik

Kommentarer

  • Hej fredrik! Vilket avsnitt och vilken P4-kanal?
  • Hej Jesper,

    Det var Sportextra och Vaken, men dom har kommit upp nu på dagen.
    Däremot Karlavagnen från igår finns bara 88 min, tror att det är delen som man kan ladda ner utan musik.

    Med vänlig hälsning,  Fredrik
  • Ok, jag ska meddela redaktionen Karlavagnen.