Dela från tidpunkt

http://t.sr.se/2iJmeWL
När jag delar från den här tidpunkten får jag fram denna sida

På andra sidor ser det lita annorlunda ut med två stora knappar.

denna knapp går till tiden 6:23 i spelaren men startar inte inslaget.
Går bara till tiden 6:23.
Startar inte inslaget.
För att få igång inslaget måste jag trycka på annan playknapp på sidan.
Skall det vara så?

Kommentarer

  • Hej Bertil!
    När jag klickar på den lilla playknappen så startar ljudet korrekt från tiden 6:23. Har du en annan webbläsare än Firefox så du kan testa om det funkar som det ska där? Exempelvis Chrome?
  • Hej,
    Funktionen är labil.
    Samma med FF Edge o Chrome.
    Om Ni provar att starta med den lilla nedre, stanna och försök sedan att starta igen med nedre knappen.
    Hur går det?
    Mvh
  • Jag tror vi eventuellt har en bugg där, du har helt rätt. Det krånglar i Chrome men funkar i IE. Jag har gjort en felanmälan på detta nu och vill tacka för att du påpekade att detta problem återkommit!