Dela från en viss tidpunkt - bugg?

Hej, jag har försökt att dela från en viss tidpunk men lyckas ej få det att stämma. Känns som det är nån bugg här.

Kommentarer

  • Korrekt, det är en bugg.

    Funktionaliteten försvann i samband med nyutveckling och utvecklarna vet inte när de kommer ha möjlighet att åtgärda detta.

    Jag hoppas att det int har ställt till det för mycket för dig!
    Annika Webbmaster
  • Tack, då kan jag sluta försöka få det att fungera.
  • Jag hör om vi kan inaktivera ikonen på något vis medan den ändå inte fungerar.

    Gissningsvis har många (inklusive jag själv) lagt tid på att försöka få till det, så även om vi inte kan "laga funktionen", bör vi vara tydliga med att det är trasigt.
    Annika Webbmaster
  • Hej!
    Finns det planer på att fixa denna funktion igen? Betydligt färre lyssnar om man delar länk till ett program (ibland på flera timmar) än om exakt rätt inslag kan delas.
  • OK, men nu har det gått tre månader så när kan vi vänta oss "dela del av dela-funktionens återkomst"?
    Jag har använt den flitigt men undrar om det verkligen är så länge sedan den försvann som tre månader (eller mera då det i det ovanstående inte framgår NÄR den försvann) men time flies!
    Emotser i a f funktionens återkomst SNARAST!
    Trevlig helg!!

  • Men när kommer den tillbaka igen på webben??!!, för jag använde den briljanta tjänstefunktionen också på er webb "när den fanns..." när man ville dela ett visst ljudsekvens på ett visst program, för det vore jättebra om det återkommer igen,

    - Emotser att funktionen återkommer igen på er webbsajt SNARAST!

    Tack på förhand!!
  • Hej
    Vår UX-designer håller på och tar fram ett förslag på hur det ska fungera, vi ska ha avstämning i morgon, så då ska jag fråga hur det går.

    mvh
  • Wunderbar!
    Hälsa teknikern ’Lycka till’
    och
    TACK för allt ni gör!!
  • Vad hände?
  • Hur går det? Den här funktionen är väääldigt saknad!
  • Hej,

    Finns någon ny information om detta?
  • Jag saknar också denna funktion!
  • ...som jag sett att man säger: "följer"....Lägger till: med stort tålamod och stigande spänning
  • Hej allesamman!

    Min kollega Karolina svarade på en liknande fråga tidigare idag:
    Vår ux och designer har precis tagit fram ett nytt förslag på hur det ska se ut, så förhoppningsvis kommer vi kunna bygga det snart.
    Jag hoppas och tror detsamma, samt önskar er alla en trevlig helg!

    Tack för att ni vill dela vårt innehåll. Jag förstår er frustration över att detta är onödigt svårt.
    Annika Webbmaster
  • Detta ser vi fram emot - TACK!!!
  • Tack, återkoppla gärna i slutet på månaden. Detta så vi löpande får återkoppling.
  • Ta fram ett försag? Här har ni ett förslag: ?t=124 och här ett till: ?t="2:42". Ni kan väl åtminstonde fixa spelaränden och visa hur man skriver en länk på ett halvår??! Tar några minuter att fixa. Det rimliga vore att vänta med allt annat och hjälpa dom som vill länka till SR så fort det överhuvudtaget är möjligt. Efter det kan ni ta så många år ni behöver till UX-änden. Mvh
  • Hej
    Det är färdigt, men vi måste släppa en större koduppdatering vi arbetar med först.

    mvh
  • Hej
    Nu går det att dela från tidpunkt igen.

    mvh
  • Tack! Skönt att det funkar igen!
  • Vi har visst en bugg i iPhone, men vi ska fixa det så snart som möjligt.

    mvh
  • Verkar inte helt intuitivt från Android...
  • Måste man kanske ominstallera appen?
  • Har kollat på webben (ej app) och det fungerar nu utmärkt. Stort tack Karolina :-)
  • Peter, funktionen finns inte i appen. Det som är buggigt på Iphone rör att dela tidpunkt från vår hemsida.

    På Android ska det alltså fungera i exempelvis Chrome! Hör av dg annars.

    Annika Webbmaster
  • Äntligen! Stort, varmt tack för denna goda nyhet! 😃