Dela delar av program utan att behöva lyssna igenom hela.

Varför lägger ni inte ut intervjuer och reportage i ex.vis P4 extra så man kan dela just det inslaget som är av intresse.

Kommentarer

  • Hej Svante!

    Redaktionen för P4 Extra gör så med vissa inslag, men inte med allt innehåll. Dessa inslag finner du här:
    https://sverigesradio.se/p4extra

    Var det något speciellt inslag som du gärna hade delat om det fanns möjlighet? Det är förstås bra för redaktionen att få veta vad deras lyssnare saknar, så kontakta dem gärna på p4extra@sverigesradio.se

    Annika Webbmaster