Datumproblem i Play-appen, Ios

Hejhej!
Efter att datumformatet ändrades i appen SR play har datumen inte visats ibland. Ville mest uppmärksamma detta.
Två exempel följer nedanför:

Kommentarer

  • Tack Melvin!

    Det får vi kika på.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Ios-utvecklarna har nu sett vad felet beror på, och jag hoppas att det betyder att de kommer att kunna lösa det så att det är fixat med nästa version av appen.

    Tack för hjälpen!
    Annika Webbmaster
  • Ok, där hoppades jag lite för mycket. Utvecklaren som löste buggen säger att den kommer i näst-nästa release, för nästa release släpps nu på onsdag, och den är redan "låst".

    Hur som helst tackar jag igen för att du hittade detta fel!
    Annika Webbmaster