datumen har försvunnit från spelaren på webben

https://sverigesradio.se/bildoktorn
Förut när man klickade på ett avsnitt av bossebildoktorn så visades även datumet i spelaren så man visste vilket avsnitt som spelades men för ett par veckor sedan så visas bara speltiden och inte avsnittets datum.

Kommentarer

  • Hej
    Det har bara försvunnit från den lilla spelaren - om du fäller ut den med pilen till höger så syns datumet.

    mvh
  • Aha, så var det, men tyckte det var bättre när man så datumet bredvid tiden i spelaren direkt. Men tack för det snabba svaret!
    Janne