da capo

när sänds da capo ? har ni lagt ner programmet ?

Kommentarer

  • Hej Bertil och förlåt att svaret dröjt!

    Jag har hört mig för och det verkar som om Da Capo har uppehåll en tid framöver, men jag hoppas och tror att programmet återkommer i vår.

    Om du har möjlighet att lyssna via en mobil, surfplatta eller dator, så kan du höra äldre avsnitt av Da Capo som vi har sänt i webbkanalen P4 Plus:
    Avsnitt av Da Capo som sänts i P4 Plus de senaste 30 dagarna (åtta stycken just nu).

    Jag ser till att det finns en länk till dessa avsnitt från Da Capos hemsida!
    Annika Webbmaster
  • Jag har nu fått en preliminär uppgift om att programmet återkommer den 21 mars 2020.

    Tills dess påminner jag om de avsnitt av Da Capo som sänts i P4 Plus de senaste 30 dagarna (nio stycken just nu).
    Annika Webbmaster