Borttagning av nedladdade program

Hej!
När jag har lyssnat på ett nedladdat program brukar jag ta bort detta, men det försvinner ändå inte från fliken 'nedladdat'. Det börjar bli svårt att hitta där nu för listan börjar bli lång.

Kommentarer

  • Jag upplever oxå detta problem. Det finns en radera-funktion men den verkar inte funka.
  • Hej jag har samma problem, och  jag hittar inte någon ta-bort-knapp ens.
  • Samma problem här: sedan den senaste stora uppdateringen av appen för ett par veckor sedan ungefär, vilket inte bara gjorde det svårare att ladda ned, det blev oxå omöjligt att ta bort nedladdade filer i appen. Minnet är nu fullt, så jag ser ingen annan lösning än att ta bort appen och ladda ned radioprogram på annat sätt.
  • Hej alla!

    Vi felsöker detta.

    En del lyssnare kan faktiskt bli av med nedladdade avsnitt genom att gå in på avsnittet, trycka på symbolen uppe till höger, en vit bock med en cirkel runt, och svara ja på frågan om de vill ta bort programmet.

    Sen, ytterligare gå tillbaka och svepa bort programmet från listan (eller starta om appen).

    Ett ganska bökigt förfarande, med andra ord, och absolut inte som vi vill att det ska fungera. Vi ber om ursäkt över problemen!

    Qvintus om du vill ha tips på appar för nedladdning, så hör av dig! (Det går att ladda hem direkt från hemsidan också i Android.)

    Ann: Det är meningen att du ska kunna "svepa" bort avsnitten under nedladdat, men uppenbarligen kommer de envist tillbaka 🙁
    Annika Webbmaster