Blockerad radio

Under fotbolls-wm blockerades Radio Västernorrland för utlandslyssnare. Nu är ju fotbolls-wm slut men kanalen fortfarande blockad för utlandslyssnare

Kommentarer

  • Hej Håkan!
    Alla geoblock togs bort direkt efter VM. Om geoblocket hade legat kvar hade vi fått enormt många felanmälningar inte bara här på Kundo, enligt min gissning. Det måste vara något annat fel. Hur lyssnar du, på dator i telefonen eller?
    Om du är på en dator testa att göra en refresh på var sajt med control-F5.